מבוגרים רבים מתחילים בדרך חדשה או שמחליטים להגשים את החלום שלהם וללכת לכיוון קריירה של משחק. גם אם שנות נעוריהם מאחוריהם, מיותר לציין כי יש הרבה עבודה גם לשחקנים בגילאים מבוגרים, שהרי ברוב הסרטים והסדרות שנראים על המסך, יש צורך גם בשחקנים מבוגרים. על כן, אודישנים למבוגרים יכולים להיות פתרון מצוין עבור מי שרוצה להתפרסם ולהתחיל קריירת משחק לאחר גיל 40.

איך להשיג אודישנים למבוגרים?

אודישנים למבוגריםלמעשה יש מגוון דרכים להגיע לאודישנים וישנה חשיבות רבה לנקוט בכולן או ברובן על מנת לקבל כמה שיותר אודישנים והזדמנויות. הדרכים העיקריות לקבל אודישנים הן ללמוד משחק, להכיר אנשים בתעשייה, למצוא אודישנים באינטרנט, וללכת לסוכן או סוכנות שחקנים.

  • ללמוד משחק ולהכיר אנשים – מי שלומד משחק יוכל גם לשפר את היכולות שלו וגם להכיר אנשים רבים מהתעשייה במסגרת הלימודים. קשרים אלו יכולים לקבוע האם האדם יקבל עבודה או לא, עם סיום לימודיו, ואם יקבל הרבה הזמנות לאודישנים לאחר מכן.
  • אודישנים למבוגרים באינטרנט – על מנת למצוא אודישנים אפשר לחפש גם באינטרנט וברשתות החברתיות כמו פייסבוק ולמצוא הזמנות לאודישנים. באופן זה תוכלו לצבור ניסיון גם בקליפים, פרסומות או אפילו תפקידי ניצבות וסרטי סטודנטים וכן, תלמדו איך להתנהל באודישנים.
  • סוכנות שחקנים – אם תצליחו למצוא סוכן שחקנים או סוכנות מוכרת עם קבלות, תוכלו לקבל הרבה מאוד הזדמנויות. הסוכנים מקושרים לאנשים בתעשייה ולהפקות גדולות וקטנות וכל פעם שיש משהו רלוונטי אליכם, אתם תקבלו את האודישנים הכי חמים בתעשייה.