ילדים רבים חולמים להתפרסם כבר מגיל קטן ולהיות הכי טובים במה שהם עושים. כמו כן, ילדים רבים חולמים להיות שחקנים והם מרגישים את הבמה כבר מגיל ינקות. עם זאת, תעשיית הפרסום והטלוויזיה היא לא תעשייה קלה ולכן, ילדים שרוצים להתפרסם ולהיות שחקנים צריכים לעשות זאת בזהירות ובסבלנות. עולם זה יכול להיות לא פשוט עבור ילד קטן, אך אם פועלים בצורה הנכונה עם הליווי המתאים, חלומו של הילד יכול להתגשם וכך גם שאיפות הוריו. 

אודישנים לילדים – מה חשוב לדעת?

imagerymajesticילדים רבים ימצאו מוכשרים ויפים על מנת לעבוד בתור שחקנים, ניצבים או דוגמנים. עם זאת, שלב הילדות הוא שלב מאוד עדין ומגונן וישנה חשיבות לשמור על הילדים שלא יפגעו מבחינה נפשית. על כן, חשוב שההורים ילוו את הילדים לאודישנים ולצילומים ויהוו את המבוגר האחראי עבורם.
כאשר מדובר באודישנים לילדים ולנוער, יש לחפש אותם בדרכים הכי בטוחות שיכולות להיות. כלומר, חשוב מאוד לא להיענות לכל הזמנת אודישן שמגיעה בSMS או בפייסבוק ולבדוק טוב טוב את מקור ההודעה, את הסוכנות שמציעה את האודישנים ואת ההצעות שמגיעות.

איך מקבלים אודישנים לילדים?

ילדים רבים יכולים לקבל אודישנים על ידי פנייה לסוכנות שחקנים או על ידי חיפוש אודישנים לילדים באינטרנט.

  • סוכנות שחקנים – סוכנויות שחקנים הם בדרך כלל הדרך הטובה ביותר למצוא אודישנים, להתקבל לתפקידים מסוימים ולצבור ניסיון התחלתי. ללא סוכן יהיה קשה לעשות זאת ויהיה מאוד ממושך. כאשר מדובר בילדים, חשוב למצוא גם סוכנות שמתאימה לייצוג של ילדים, כזו שתדע לאן להפנות את הילדים, לאיזה סוג של אודישנים, להתאים את התפקידים ולדעת להתנהל עם הילד בזהירות ובעדינות הדרושה.
  • אודישנים באינטרנט – ניתן לחפש לילדים גם אודישנים באינטרנט, דרך פייסבוק ודרך חברות הפקה שמחפשות שחקנים וניצבים. כמו כן, סוכנות דוגמנות לילדים היא דגם מקום טוב למצוא בו אודישנים שיובילו לקמפיינים, צילומים לקטלוגים וכו’. הפקות אלו יכולות להביא עוד הזדמנויות לילד ולייצר לו אודישנים נוספים בתחומים אחרים.